رژیم بداند

رژیم بداند : ما به خاطر رهبر عزیمان شهید عبدالمالک رحمه الله گام در راه جهاد ننهاده ایم که با نبودنش جهاد را ترک کنیم نه چنین نیست ما برای پروردگارمان قدم در راه جهاد گذاشته ایم.
رهبر عزیزمان شهید عبدالمالک رحمه الله عاشق شهادت بود و شهادت راه مختصر بهشت و نعمت های خداوندی است که آرزوی همه ماست و بارها رهبر عزیزمان می گفت که من از پروردگارم خواسته ام که به من شهادت در راهش نصیب فرماید و از دیگر دوستان تقاضای چنین دعائی را می کرد.
راه جهاد ادامه دارد و ما به خاطر رهبرمان عبدالمالک گام در راه جهاد ننهاده ایم که با نبودنش جهاد را ترک کنیم نه چنین نیست ما برای پروردگارمان قدم در راه جهاد گذاشته ایم و تا مرگ به این راه ادامه خواهیم داد و به گفته صدیق اکبر رضی الله عنه : من کان یعبد محمدا فان محمدا قد مات و من کان یعبد الله فان الله حی لا یموت
کسی که محمد را عبادت می کند بداند که محمد وفات کرده است و کسی که الله را عبادت می کند بداند که الله زنده است و نمی میرد .
و ما هم به رژیم اعلام می کنیم که ما سربازان الله هستیم و تا آخرین قطره خون به راه مبارزه ادامه خواهیم داد و رژیم متوجه خواهد شد که دستگیری رهبر مقاومت بزرگترین ضربه را به رژیم زده است و آن روز بسیار نزدیک است.
نصر من الله و فتح قریب

0 نظرات: