تخریب ایمان امت اسلام


بنام الله
دوستان عزیز شما در ویدئویی که توسط پرس تی وی منتشر شده است می شنوید که مولانا می فرماید ریختن یک قطره خون مسلمان از تخریب خانه ی کعبه بیشتر گناه دارد و رژیم منحوس آخوندی می خواهد که از این مطالب سوء استفاده نموده وبه نفع خود بهره برداری بنماید لذا به عرض تمامی دوستان می رسانیم که این جمله که مولانا می فرماید در مورد خون مسلمان است نه خون کافر .
هیچ شکی نیست که خون و مال وجان وآبروی مسلمان خیلی ارزش دارد تاجایی که رسول اکرم صلی الله علیه وسلم می فرماید : سِبَابُ المُسلِمِ فُسُوق وَقِتَالُهُ کُفر فحش دادن مسلمان بی دینی است وکشتن مسلمان کفر است .
لیکن احادیث را بیجا استعمال کردن از نظر شرعی مشکل دارد و این جمله هیچ ربطی به مسئله کشتن دشمنان اسلام وکفار شیعه ندارد بلکه برای کشتن دشمنان اسلام نبی اکرم صلی الله علیه وسلم می فرماید : لَایَجتَمِعُ کَافِروَقَاتِلُهُ فِی الَّنارِ أَبَداً ( مسلم کتاب العماره باب من قتل کافرا ثم سدد ) یعنی کافر وقاتل او در جهنم هیچ وقت جمع نمی شوند و کشتن این افراد خبیث ودشمنان اسلام وناموس نبوت بر مسلمانان لازم وضروری است .همانطوری که امام شاه ولی الله محدث دهلوی در شرح موطأ جلد دوم می فرماید : اگر کسی خود رامسلمان گوید اما بعضی از قطعیات دین را انکار کند یا بر خلاف اقوال صحابه تابعین واجماع امت تاویل وتشریح می کندپس او زندیق است آن اشخاصی که می گویندابوبکر وعمر اهل جنت نیستند زندیق هستندکسانی که می گویند پیامبرخاتم النبیین است اما حقیقت نبوت را برای امامان قبول دارندو آنها را مبعوث من جانب الله مفترض الطاعه ومعصوم می دانند زندیق هستند وبه اتفاق متاخرین احناف وشوافع این افرادواجب القتل هستند .
در اینجا چند مسئله را می خواهیم بررسی کنیم اگردولت از سخنرانی مولانا قطع وبرید کرده وفقط این جمله در برای نفع خود استفاده می کنند طبق روال گذشته که دولت برای تبلیغات خود بعضی جمله های علماء دیگر را هم منتشر کرده این ذلت ورسوایی رژیم منحوس خامنه ای را می رساند ولی اگر مولانا این جمله را برای مصلحت بکار می بندند این را بدانند که در تخریب عقاید وایمان مسلمانان شریک هستند چون این مسئله عقیده است ومردم عادی زمانی که تایید مذهب شیعه ویا اسلام شیعه را از زبان علماء می شنوند به آن ایمان پیدا می کنند وقلبا ایمان ومذهب آنان را تایید می کنند واز ایمان خارج می شوند همانطوری که علامه ابواللیث سمرقندی رحمه الله در تنبیه الغافلین می فرماید اگر علماء به مشتبهات عمل کنند عوام به حرام مبتلا می شوند واگر علما ء به حرام مبتلا بشوند عوام به کفر داخل می شوند . یعنی جمله ای را عالمی یا از ترس خودش ویا بخاطر منفعتی مصلحتا بیان می کند اگرچه در قلبش هم به آن عقیده نداشته باشد ولی مردم عوام فکر می کنند این عقیده صحیح است وبا اعتقاد قلبی تایید می کند واز ایمان خارج می شود لذا علماءباید این مطلب را توجه داشته باشند که از این جملات آنها چند نفر ایمانشان تخریب می شود .
واگر مولانا شیعه ها را مسلمان می داند پس هزاران فتوای علماء ربانی را چه جواب می دهد که از صدر اسلام تا بحال در مسئله ی کفر شیعه هیچ کس اختلافی نداشته است مانند فتاوای زیر:
---------------------------------------------
1 - فتاوای عالمگیری
شیعه اگربه شیخین گستاخی کند یا لعن کند کافر می شود شیعیان از دایره اسلام خارج هستندو حکم آنان درشریعت اسلام حکم مرتدین است
( فتاوای عالمگیری جلد 2 صفحه 268)
----------------------------------------------------
2 - فتوای مجددالف ثانی رحمه الله
می فرمایددر این شکی نیست که شیخین افضل ترین اصحاب پیامبر(ص) هستند واین امر ظاهروروشن است که نه تکفیر صحابه بلکه تنقیص شیخین کفر زندقه وگمراهی است.
(رد روافض صفحه 31)
----------------------------------------------------
3 - فتوای ملا علی قاری رحمه الله
شیعیان عقیده دارند که صحابه کافر هستند بنا بر این تمام امت بر کفر آنان متفق است ودر این هیچ کسی اختلاف ندارد
(تتمه مظاهر حق بحواله بینات صفحه 87)
-----------------------------------------------
4 - فتوای علامه بن عابدین شامی
ابوحنیفه امام سفیان ثوری امام اوزاعی می فرماینداگرشیعیان توبه کنندوبه اسلام برگردندتوبه آنان قبول شده وکشته نمی شونداما امام مالک امام شافعی امام احمد بن حنبل امام لیث بن سعدو دیگر ائمه کبار می فرمایند نه توبه آنان پذیرفته می شودونه اسلام آوردن آنان معتبر دانسته می شودبلکه باید کشته شوند
(رساله بن عابدین شامی چاپ لاهور جلد 1 صفحه 369)
-------------------------------------------------------
5 - فتوای شاه عبدالعزیز محدث دهلوی
فرقه امامیه منکر خلافت صدیق اکبر هستندو کتب فقه با صراحت بیان کرده اندکه منکرخلافت صدیق اکبرمنکر اجماع امت است وکافر است ومطابق فقه امام ابو حنیفه (رح)امامیه شیعه اثنا عشری به لحاظ حکم شرعی مرتد هستند
(فتاوای عزیزیه بحواله بینات صفحه 158)
---------------------------------------------
6 - فتوای قاضی ثناء الله پانی پتی
کسی که به شیخین گستاخی کند قطعاً کافر است
(مالابد منه صفحه138)
----------------------------------------------------
7 - در مختار
هر کس به شیخین گستاخی کندوآنها را به بدی یاد کندکافر می شود وتوبه او پذیرفته نمی شود
(در مختار جلد 4)
------------------------------------------------
8 - علامه بن عابدین شامی رحمه الله
هرکس به عایشه صدیقه تهمت بزندویا صحابه ابوبکر صدیق را انکار بکند در کفر او هیچ شکی وجود ندارد
(رد المختار جلد 2 صفحه294)
----------------------------------------------------
9 - فتوای مولانارشید احمدگنگوهی رحمه الله شیعیان بی ادب اگرچه با زبان کلمه توحید را می گویند اما مسلمان نیستند اگر شخصی کلمه را بخواندویک آیه قرآن کریم را انکار بکند کافر می شود انسان با گفتن کلمه لا اله الا الله ورو بسوی قبله مومن نمی شودایذای محبوبه رسول الله (ص) ایذای ذات رسول الله است وایذا رسان به رسول الله (ص) کافر است وبیان کردن کفر شیعیان بر مسلمانان واجب است
(هدایة الشیعه صفحه 14)
----------------------------------------------------
10 - فتوای مولانا خلیل احمدسهارنپوری
نزد محققین امت اسلام اهل تشیع کافر هستند وحکم آنان حکم مرتد است وذبیحه آنان حرام است
(فتوای مظاهرالعلوم 213)
------------------------------------------------
این ده فتوا نمونه ای است از هزاران فتوای علماء ربانی در باره اثبات کفر شیعه لذا کشتن این گونه کافران را تردید کردن وآیات واحادیثی که برای قتل مسلمانان وارد شده اند را برای قتل کفارشیعه بیان کردن خیانتی بس بزرگ به اسلام است و اگر مولانا به این گفته های خودش یقین دارد پس باید به این مسئله توجه داشته باشد که یکی از نواقضات ایمان که انسان را از اسلام خارج وبه کفر وارد می کند تایید مذاهب باطله است طبق گفته مولانا انورشاه کشمیری که در کتاب اکفارالملحدین نواقضات ایمان را بر می شمارد .
لذا طبق حدیث : الدین النصیحه
به علماء خیرخواهانه توصیه می کنم که مبادا ترس ویا حب دنیا همان دو چیزی که رسول مقبول اسلام در حدیث حضرت ثوبان دلیل ذلت امت اسلامی بیان می دارد سبب بیان مطالبی باشد که ایمان آنها به خطر بیفتد اگر در مورد ایمان شما کوتاهی ومصلحت نشان دادید حتما در مقابل ایمان امت اسلام در بارگاه الله تعالی جوابگو خواهید شد لذا برایتان حدیث رسول مقبول سرمشق باشد که فرمودند : أفضَلُ الجِهَاد قَالَ کَلِمَه حَقٍّ عِندَسُلطَان جَائِرٍ
وآخردعوانا عن الحمد لله رب العالمین
خیرخواه شما : ابوابراهیم

0 نظرات: