شهید علی رضا نارویی (نعمت الله) ، شهید نعمت الله (سیف الله)


شهید علی رضا نارویی (نعمت الله)



شهید نعمت الله نارویی(سیف الله)




آن دوصوفی آن دودرویش رخت بر بستند ورفتند


آن دوسا لک آن دو عارف با هزاران درد رفتند


آن یکی نعمت دوران وان دگرسیف ما بود

کارشان ذکرودعا بود راهشان راه خدا بود


در حریم قلب آنان مهرها نور خدا بود


پاکی هر دو همیشه بر زبان مجاهدان بود


آنها شبها نخفتند کارشان ذکر و ریاضت


در ستیز با اهرمنها نور حق همراهشان بود


درستیز با شب پرستان از همه دنیا بریدند


سادگیها پیشه کردند رنگ آسایش ندیدند

کاخ ظالم را شکستند با وفا بر عهد ماندند


جامه شیطان دریدند مرگ با عزت خریدند


زنده بودن را بریدند زندگی را تازه کردند


تیغ شیطان هیچ نشناخت جانشان مغلوب خود کرد


سایه آن عاشقان رااز سر یاران بدر کرد


آری آنانند شهیدان سیف ونعمت دوران


نامشان پاینده بادا در همه عصر و بهاران


بیگمان هر دو بهشتی در بهشت جاودانند


قصر و فردوس برین است جایگاه آن عزیزان


اطلاعیه جدید جنبش / حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرمانده هان ارشد جنبش عملیات کمین مخبرین رژیم را خنثی کرد


اطلاعیه جدید جنبش / حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرماندهان ارشد جنبش ، عملیات کمین مخبرین رژیم را خنثی کرد
به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جندالله به اطلاع عموم مردم ایران و بلوچستان میرساند که مبارزین جنبش در شامگاه روز چهارشنبه توانستند عملیات کمین مزدوران رژیم را خنثی کنند در این عملیات که مخبرین با سلاحهای سنگین در کمین مبارزین در کوهستانهای بلوچستان نشسته بودند مبارزین در عملیات دفاعی توانستند حمله های سنگین مزدوران رژیم را خنثی کنند و صحیح و سلامت به پایگاههای خود برگشتند.
هدف مزدوران سرسپرده ی رژیم آخوندی حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرماندهان ارشد جنبش بود که با تاکتیک های عملیاتی خویش خواب را بر چشمان آخوندها حرام نموده است آری باری دیگر وی توانایی عملیاتی و تاکتیکی خود را به رخ دشمن کشید و ثابت نمود مزدوران رژیم در مقابل تاکتیکهای نظامی وی همچون طفلان شیر خوار به بازی گرفته اند.
در این عملیات کمین یک مبارز زخمهای سطحی برداشته و بقیه ی مبارزین در صحت و سلامت کامل هستند.جنبش مقاومت به مخبرینی که به استخدام رژیم در آمده اند و پیشاپیش نیروهای اطلاعات و سپاه حرکت می کنند ، هشدار می دهد بسیج وسپاه را ترک کنند و دست از غلامی آخوندهای جنایتکار و فاشیست بردارند و به ملت و ناموس خود خیانت نکنند و الا بدانند که جز مرگ و هلاکت و بربادی چیزی دیگر در انتظارشان نیست و به زودی چنگال قدرتمند مقاومت جنبش مردمی گلوی مزدوران بسیجیان و سپاهیان را خواهد فشرد و و به بدترین صورت نابودشان خواهد کرد.جنبش مقاومت به سپاه پاسداران هشدار می دهد که از اقدامات وحشیانه خود در حق مردم بلوچ باز آید و بداند که فرزندان دلیر بلوچستان آماده عملیات استشهادی هستند و منتظر دستور رهبر خود هستند.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

چرا بیهوده میمیریم

هر روز تعداد زیادی از جوانان بلوچ بخاطرمسائل پوچ جانشان را از دست میدهند پس چرا جانمان را برای وطن ندهیم
بیایید امروزپیمان میبندیم که یک پارچه شویم و دشمنان اصلی که همان رژیم آخوندی است و برای نابودی آنان با رزمندگان بلوچ همکاری کنیم زیرا آنان برای آزادی من و تو میجنگند ولی من تو در خانه و با ترس و لرز زندگی بی شرمانه را بر زندگی شرافت مندانه ترجیح میدهیم هزاران بلوچ در سیاه چالهای رژیم آخوندی در بد ترین شرایط بسر میبرند کمی فکر کن چراو برای چه این همه سختی و رنج را قبول میکنند برای من و تو.
پس اسلحه را برای نابودی دشمنت بردار نه برادرت من و تو میشویم ما و شکست ناپذیربه امید پیروزی تمام رزمندگان راه آزادی

مریم بلوچ

موانع پيروزي

موانع پيروزي

سنت خداوند در پيروزي مومنان آن است كه مسلمانان ، علاوه بر رعا

يت عوامل پيروزي ، بايد از موانع آن نيز بر حذر باشند چنانچه ما در

اينجا دو موانع را ذكر مي كنيم:

1- نزاع واختلاف بين يكديگر وسرپيچي از فرمان فرمانده.

2-غرور وريا.

در مورد نزاع واختلاف خداوند متعال مي فرمايد :(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا

لَقِيتُمْ فِئَةً فَاثْبُتُواْ وَاذْكُرُواْ اللّهَ كَثِيرًا لَّعَلَّكُمْ تُفْلَحُونَ (انفال/45)

وَ أَطِيعُواْ اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ

اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ (انفال/46)

اي مومنان هنگامي كه با گروهي ( از دشمنان در ميدان كار زار) روبرو

شديد ، پايداري نماييد ( وفرار نكنيد) و بسيار خدا را ياد كنيد ( وقدرت و

عظمت و وفاي به عهد او را پيش چشم داريد و به تضرع و زاريش

بخوانيد ) تا ( در دنيا ) پيروز و ( در آخرت ) رستگار شويد و از خدا و

پيغمبرش اطاعت كنيد و(در ميان خود اختلاف و)كشمكش مكنيد كه (اگر

كشمكش كنيد) درمانده وناتوان ميشويد وشكوه وهيبت شما از ميان مي

رود . بر مبناي اين آيه،اختلاف ونزاع،مايه ي ناتواني و درماندگي است

وآن در حقيقت،سرپيچي ازفرمان الهي است وبزرگترين وسيله ي ضعف

وترس محسوب مي شود وبه خاطرهمين،مفسران (فَتَفْشَلُواْ) را به ترس

از دشمن وضعف درجنگ با آنان تفسير كرده اند.(وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ) يعني

نيرو و دولت شما از بين خواهد رفت . خداوند متعال در اين ، آيه نيروي

دولت ونظام را به لحاظ تنفيذ امر به باد و وزش آن، تشبيه كرده است .

(تفسير آلوسي ج10،ص14وتفسير المنارج10،ص25)

وطـــــــــــــن

وطن

منی وطــــــــن،یک پچیں دیارے منی وطن،دشت وکوھســـــارے
منی وطـــــن،کیچگ و تیابے منی وطـــــن، پٹ وریگـــــزارے
منی وطـــن ھرچی است منیگنت

منی وطـــــــن، بگجتانی کہچر منی وطن،شوانگانی بندر
منی وطــــــــن،بزگرانی ھنکیں منی وطن ،کوچیانی پژدر
منی وطـــن ھرچی است منیگنت


منـــی وطن، کلگانی تصویر منی وطن،میتگانی زمزریر
منــــی وطن، کنگرانی بازار منی وطن،سرگلانی شمشیر
منی وطـــن ھرچی است منیگنت


منی وطـــــن ، مہدن کھزانگ منی وطن ، زروسھر ءِ چانگ

منی وطن ،نپت ءِ سیاھیں ساوڑ منی وطن ،پمن درءِ دانگ


منی وطــــن ھرچی است منیگنت

منی وطـــن ھرچی است منیگنت

نميرانيں مير گلخان نصير ـ کراچی ۲۱ جولای ۱۹۶۵

مردم ایران به پاس احترام ملت بلوچ برای آزادی رهبر آزادیخواه جندالله به خیابان ها بریزید

مردم ایران به پاس احترام ملت بلوچ برای آزادی رهبر آزادیخواه جندالله به خیابان ها بریزید
بسم الله الرحمن الرحيم
اگر فعاليتهاي مذهبی وسیاسی دولت جمهوری ایران در منطقه سیستان وبلوچستان ودیگر مناطق ایران و تاثيرات منفي آن در زندگي روز مره اقوام ایرانی و همچنین جنگهايي كه جمهوری ایران مسبب اصلی آن در کشورهایی همچون پاکستان، افغانستان وعراق است ونتايج تاسف بار مداخله جویانه ایران در ساير كشورهاي جهان نبود. همچنين اگر مظلومیت ، حق جويي و عدالتخواهي مردم بلوچستان از يك سوء و پنهان كاري و جلوگيري رژیم ایران از انتشار حقايق و واقعيتهاي موجود وجود نداشت. و اگر همه ما اعم ازبلوچ ، کرد ، ترک ، عرب ، لر وفارس در قبال آزادي ، احترام و كرامت انساني مسئوليتهای مشترك نمی داشتیم نیازی به گفتگو با بقیه اقوام ایرانی وجود نداشت . اما بايد این را اذعان كرد كه تمام ارزشها ی انساني كه از برتري كرامت و فضيلت همه انسانها سخن مي گويد تمام ملت ایران را ازحیث حقوق مادی ومعنوی برابر کرده است . تمام ملل خداجو و عدالت خواه خواهان شرافت و عزت و كمال انسانی هستند . تمام اقوام وملل از ترويج ارزشها و خصلتهاي انساني نظير محبت ، وحدت و همدلي ، احترام به حقوق انسانها و پشتيباني از حق و انصاف و دفاع از انسانهاي مظلوم در برابر زورگويان خوشحال مي شوند و لذت مي برند . همه ما از کمک کردن به يكديگر علی الخصوص خدمت به محرومان و مظلومان نگاه یکسانی داريم و از بيعدالتي ها ، پايمال شدن حقوق انسانها و تحقيرهای قومی ومذهبی ناراحت مي شويم . وهمه ما از ضلالت و دغل بازی و نيرنگ بيزاريم و دوستدار يكرنگي و اخلاص هستيم . ملت بلوچ همواره دست دوستي و مودت را به سوي تمام اقوام ایرانی دراز كرده است . صدها هزار نفر از هموطنان بلوچ ما با صلح و صفا در كنار شما ملت ایران زندگي مي كنند مردم بلوچ سالهای سال با تمام اقوام ایرانی در ارتباط بوده اند و عليرغم سختگيري های رژیم آخوندی رفت وآمدها و دوستي ها ادامه يافته است . همانگونه که عرض کردم ما تفکرات مشترك داريم و از نا هنجاريها و نابسامانيهای رژیم آخوندی رنج مي بريم. ما و شما از درد و غم روز افزون مردم مظلوم ایران ناراحتيم .
تجاوزات مستمر رژیم آخوندی زندگي را بر صاحبان اصلي سرزمين بلوچ هر روز سخت تر مي كند . حكومت آخوندی ایران در جلوي دوربين ها و چشمان نظاره کننده ما مردم بي دفاع را به گلوله می بندد و خانه ها را با بلدوزر تخريب مي كند ، دانشجویان را در خيابان ها و كوچه ها به رگبار مي بندد و خانواده ها را چشم براه و فرزندانشان را عزادار مي كند . روزي نيست كه رژیم ایران به جنايتي تازه دست نزد . مادران بلوچ مانند مادران ايراني فرزندان خود را دوست دارند و از زخمي شدن و زنداني شدن و كشته شدن آنان به شدت ناراحت مي شوند . كدام مادر است كه در سوگ فرزند خود ناراحت نشود ؟ 30 سال است رژيم ایران هزاران نفر از ساكنان سرزمين بلوچستان را آواره كرده است . بسياري از آوارگان بلوچ در غربت و در کشورهای همجوار توسط رژیم بسر می برند یا از بین می روند و فرزندان آنان جواني را با غم پشت سر می گذارند.شما خود بهتر مي دانيد كه آخوندهای منحوس ایران با حمايت بي دريغ و دائمي خودشان از فرزندان ایران زمین آن ها را در انجام اين جنايات تشويق می کنند.واین را بدانید دولتها براي خدمت گذاری به ملتهاي خود سركار مي آيند . هيچ ملتي به دولت خود اجازه نمي دهد از متجاوزان حمايت كند . اما متاسفانه دولت ایران به افكار عمومي اقوام خود نيز توجه نداشته و پرچمدار حمايت از متجاوزان به حقوق مردم بلوچ بوده است . در بلوچستان حدود هزاران نفر از مردم بلوچ دور از خانواده خود درکوهها وبیابان ها برای آزادی خواهی نه جدایی طلبی راه مبارزه را در پیش گرفته اند تا شاید با کشتار این جانیان مرحمی بر زخم های ملت مظلوم ایران گذاشته باشند وشمار زیادی از آنان توسط سربازان جان برکف جندالله به هلاکت رسیده اند و حضور سربازان جندالله در مرزهای بلوچستان ضربه اي مهلکی را به حيثيت دولت ایران وارد آورده است. بعيد مي دانم شما ملت مظلوم ایران راضي باشيد که ایران سالانه دهها ميليارد دلار از خزانه ملت ایران صرف تبلیغات مذهبی علی الخصوص در ایام محرم و فاطمیه علیه اهل سنت داشته باشد.شما خود با چشمان خود دیده اید كه دولت ایران مخالفان خود را از نقاط مختلف ایران دستگیر و بدون محاكمه و بدون نظارت بين المللي در زندانهاي مخوفي كه در اقصي نقاط ایران ايجاد كرده است نگهداري مي كند . خدا مي داند اين زندانيان چه كساني هستند و به چه سرنوشت تلخي گرفتار شده اند . داستان غم انگيز زندان کهریزک را همه شنيده ايم . البته دولت ایران تمام اين اقدامات را به بهانه مبارزه با تروريسم توجيه مي كند ولي همه مي دانند اينگونه اقدامات احساسات مردم ایران را جريحه دار مي كند ، حال آنکه خود ایران تروريسم را توسعه مي دهد.اقدامات خلاف قانون و اخلاق دولت ایران محدود به داخل از مرزها نمي شود. شما خود شاهد دستگیری رهبر انقلابی بلوچستان عبدالمالک ریگی که فقط برای آزادی ملت ایران در مقابل این رژیم منحوس دست به سلاح برد بودید.رژیم ایران هر روز ، به بهانه مبارزه با تروريسم ، در بلوچستان حتي حريم شخصي مردم مومن بلوچ را می شکند. وبه بهانه های واهی آن ها را به سیاه چال های خود می اندازد وبدون هیچ گونه داد گاهی آنها را به کام مرگ می کشاند قوانين قضايي و حقوق اساسي در بلوچستان زير پا گذاشته مي شود . تلفن ها کنترل می شوند و هر فرد مشكوك دستگير و يا حتي در خيابانها مورد ضرب و شتم واقع و يا با گلوله كشته مي شوند . من مطمئن هستم که ملت ایران اين نوع برخوردها را نمي پسندد و از اين نوع رفتارها بيزار و خشمگين هستند . بنده قصد ندارم در اين نوشتار به همه مشكلات مردم بلوچ اشاره كنم . اما اين ظن وگمان وجود دارد كه دولتمردان ایران و صاحب ‌منصبان سپاهی با ادامه اعمال زور و با پنهان كاري و دور نگه داشتن مردم بلوچ از اقدامات و برنامه‌هاي خود، بلوچستان را در وضعيت نامناسبتري قرار دهند. بدون شک ملت ایران از اينگونه رفتارها ناراضي است و با نحوه حضور در انتخابات اخير اين نارضايتي را نشان داد.
ملت مظلوم بلوچ تروريسم را محكوم مي‌كند چرا كه قربانيان اصلي تروريسم مردم بي‌گناه هستند ولي آيا با کشتن مزدوران خامنه ای وجنگ علیه سپاه خونخوار خمینی مبارزان بلوچ را می توان تروریسم خواند. و آيا ترديدي وجود دارد كه شبكه سپاه خود را بر بخش وسيعي از سيستم‌هاي بانكي و مالي و اقتصادي و فرهنگي و رسانه‌اي تحميل كرده است! هدف بنده از این نوشتار اين است كه به احترام رهبر مبارزین بلوچ عبدالمالک ریگی و به پاس احترام مردم بلوچستان دفاع ازاین رهبر فرزانه بلوچ که با ناجوانمردی تمام توسط خائنین دستگیر وبه این دولت خونخوار تحویل داده شد به خیابان ها بریزند وبرای آزادی این غیور مرد خطه بلوچستان دست به تظاهرات گسترده ای بزنند واین را مطمئن باشید که بنده به عنوان یکی از جان فدایان این غیورمرد بلوچ وتمامی مبارزین جان برکف جندالله در کنار شما خواهیم بود.
یا مرگ با عزت یا زندگی با شرافت
مولوی عبدالمتین

بلوچستان سرزمین ما و حکمرانی دیگران!!؟؟


بلوچستان سرزمین و موطن ماست که هزاران سال است پدران و اجداد ما در این سرزمین زیسته اند و حکومت خود را داشته اند ولی اکنون در بلوچستان ما دیگران بر ما حکومت می کنند و ما بردگان آنها شده ایم و نه تنها خود را مالک و صاحب سرزمینمان قلمداد می کنند که حق خواهی ما را با جنایت و کشتار و تجاوز پاسخ می دهند.

هنگامیکه وضعیت فعلی و برده گونه ملت بلوچ را می بینم به یاد سخنرانی یک آفریقائی در زمان آپارتاید حاکم بر آفریقای جنوبی می افتم که نلسون ماندلا قسمتی از آن سخنرانی را در کتابش (راه دشوار آزادی) نقل کرده است
.
آن آفریقائی در جشن مخصوصی که برای بالغ شدن نلسون گرفته شده بود ( در آفریقا مرسوم بود که هنگام بالغ شدن نوجوانان جشن گرفته می شد و به آنها هدایائی داده می شد) چنین گفت
:
(
اکنون پسران جوان ، ثروتمند و زیبای ما ، گلهای قبیله خوسا (قبیله نلسون) ، غرور ملت ما در اینجا نشسته اند .ما مراسمی را به پایان رسانده ایم که به آنها وعده مرد شدن می دهد اما من در اینجا می گویم که این وعده ، وعده ای پوچ و خیالی است ، وعده ای که هیچ گاه نمی تواند عملی شود ، چون ما ، مردم خوسا و همه سیاهان آفریقای جنوبی ملتی شکست خورده هستیم . ما در کشور خود اسیر و برده هستیم .ما در خاک خود مستاجر و بدون زمین هستیم . ما از داشتن هرگونه قدرت و کنترلی بر سرنوشت خود در سرزمین محل تولد خود محرومیم . جوانان ما به شهرها می روند و آنجا در حلبی آبادها زندگی می کنند و الکل می نوشند و همه اینها به این دلیل است که ما زمینی نداریم که به آنها بدهیم تا روی آن کار کنند و در آنجا خوشبخت و مرفه باشند و زاد و ولد کنند . آنها در اعماق معدن مردهای سفید پوست ، ریه های خود را با سرفه بیرون می ریزند ، سلامتی خود را از دست می دهند و هیچگاه روی خورشید را نمی بینند تا مردان سفید پوست بتوانند با راحتی و خوشبختی زندگی کنند
.
درمیان این جوانان روسائی وجود دارند که هیچ گاه ریاست قبیله ای را نخواهند داشت زیرا ما قدرت حکومت بر خودمان را نیز نداریم . درمیان این جوانان سربازهائی هستند که هیچ گاه در جنگ شرکت نخواهند کرد چون سلاحی برای جنگیدن نداریم در میان آنها استادانی هستند که هیچ گاه تدریس نخواهند کرد چون محلی برای تدریس نداریم. توانائیها ، هوش و ذکاوت و آروزهای این جوانان در راه تلاش برای تامین زندگی خود از طریق انجام ساده ترین و بی اهمیت ترین کارها برای سفید پوستها به باد خواهد رفت
.
هدایائی که امروز به این جوانان دادیم بی ارزش هستند ، چون قادر نیستیم بزرگترین هدیه که همان آزادی و استقلال است به آنها ببخشیم
.)

این کلمات را چندین بار خواندم و باز هم خواندم و هر کلمه آن من را به یاد بلوچستان می انداخت که ما چگونه در سرزمین خود هیچ اختیار و اقتداری بر سرنوشت خود نداریم و چگونه جوانان ما به جای تحصیل دنبال بی اهمیت ترین کارها هستند و چگونه اشغالگران سرزمینم ملتم را مورد تحقیر و تذلیل قرار می دهند و چگونه خانه های مالکان این سرزمین بر روی خواهران و مادرانم ویران می گردند و چگونه ناموسم مورد تعرض بیگانگان بی شرف قرار می گیرد و ناگهان به ذهنم آمد که آپارتاید در بلوچستان به مراتب بدتر از نمونه اش در آفریقای جنوبی است زیرا این آفریقائی به آسانی توانست حرفهای دلش را بزند اما اگر من شمه ای از این حرفها را بزنم فردایش طناب دار گلویم را خواهد سائید ولی به هر حال پیروزی سیاهان بر آپارتاید در آفریقا روزنه امید را بر رویم می گشاید و به امید روز پیروزی دلم آرام می گیرد و از سوئی قیام جوانان بلوچستان امیدم را به یقین تبدیل می کند و به یقین می دانم که روزی در سرزمینم آزادخواهم بود و ملت بلوچ را حاکم بر سرزمینشان خواهم دید

تصاویری از مبارزین در حال آزمایش سلاحهای سنگین

تصاویری از مبارزین در حال آزمایش سلاحهای سنگین
مثل موشک زمین به زمین کاتیوشا(بی ام 12) و دوشیکا









یادی از عالم شهید ،مبارز انقلابی حافظ صلاح الدین سیدی سربازی






یادی از عالم شهید ،مبارز انقلابی حافظ صلاح الدین سیدی سربازی
تولد و تحصیل
حافظ صلاح الدین در خانواده ای انقلابی در منطقه سرباز بلوچستان به دنیا آمد ، پدر بزرگوارش قاری و حافظ قرآن و از مخالفان سرسخت نظام خمینی بود و در حقیقت حافظ صلاح الدین روحیه انقلابی و جهادی را از پدر بزرگوارش به ارث برده بود و تدین از ویژگیهای بارز این خانواده بود و به همین جهت حافظ صلاح الدین برای فراگیری علوم دینی پا به حوزه علمیه انزاء گذاشت و بعد از پشت سرگذاشتن دروس ابتدائی به ایرانشهر رفت و مدتی را در محضر مجاهد اسلام ،شیرمرد سرزمین بلوچستان ، مناظر بزرگ مولانا ابراهیم دامنی به فراگیری علوم دینی پرداخت و تلمذ نزد مولانا دامنی رحمه الله تاثیرات عمیقی بر روح و روان حافظ صلاح الدین گذاشت و قلبش را مملوء از عشق و محبت اصحاب پیامبر صلی الله علیه و سلم نمود.
حفظ قرآن کریم
از آنجائیکه حافظ صلاح الدین شوق وافر برای حفظ قرآن کریم داشت دروس حوزوی را متوقف کرده و به حفظ قرآن کریم روی آورد و به همین جهت راهی پاکستان شد و در شهر کراچی در مدرسه دارالعلوم رحمانیه ثبت نام نمود و در همین مدرسه حفظ کلام الهی را به پایان رساند و بعد از حفظ قرآن کریم برای ادامه دروس دینی به مدرسه عربیه دارالفیوض لیاری رفت و دروس ابتدائی و ثانونی و عالیه را در همین حوزه خواند و برای دوره حدیث و عالمیه به جامعه طیبه رفت و از محضر علمای بزرگ و مجاهدان نامداری همچون شهید مفتی نظام الدین شامزئی و مولانا فضل محمدی یوسف زهی کسب فیض نمود و مصاحبت با چنین اساتذه بزرگی در وی روحیه انقلابی و جهادی آفرید.
عشق و محبت به اصحاب پیامبر
شهید حافظ صلاح الدین بالحق یکی از عاشقان اصحاب پیامبر اسلام و جان باختگان در این راه بود و به همین جهت پس از فراغت به دفاع از اصحاب پیامبر پرداخت و به سازمان اهلسنت که در برابر اهانتها و بی حرمتیهای شیعیان تشکیل شده بود پیوست تا از یاران و جان نثاران پیامبر اسلام صلی الله علیه وسلم دفاع کند و مدتها به فعالیت در این زمینه پرداخت و در آگاهی دهی به مردم تلاشهای فراوانی کرد ، او چنان عاشق اصحاب پیامبر بود که حتی سلام دادن و دست دادن با دشمنان اصحاب پیامبر را ناجائز می دانست و هرگز به دشمنان اصحاب پیامبر صلی الله علیه وسلم دست نمی داد.
جهاد و مبارزه
حافظ صلاح الدین سیدی دارای روحیه انقلابی و جهادی بود و چهره اش نشانگر روحیه جهادیش بود و هر کس چهره اش را می دید به عظمت و بزرگی و روحیه بزرگ و انقلابی وی پی می برد چنانچه دوست شهیدش مولوی خلیل الرحمان می گفت روز اول در چهره حافظ صلاح الدین مجاهد بزرگی را دیدم و به یقین دانستم که او مجاهدی مخلص و مبارزی بزرگ است.
همین روحیه انقلابی و جهادی اش بود که وی را برای فعالیت نظامی علیه نظام پلید و جنایتکار ولایت فقیه واداشت و به همین خاطر وی برای آموزشهای نظامی به نقاط مختلفی سفر نمود و با گروههای مختلف مبارز در بلوچستان ارتباط برقرار نمود و در سال 1380 هجری شمسی به سرباز بازگشت و فعالیتهای تبلیغاتی اش را آغاز نمود و جوانان را به مبارزه و جهاد علیه ظلم و بی عدالتی نظام حاکم دعوت می داد و جوانان زیادی را آماده مبارزه نمود و در سال 1383 سازمان فاروق اعظم را تشکیل داد و چندین عملیات علیه پاسداران رژیم را به اجرا گذاشت.
سال 86 با اوج گرفتن مبارزات جنبش مقاومت جندالله و پیوستن تمامی گروههای مبارز در بلوچستان به جنبش ، حافظ صلاح الدین با رهبر جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ حفظه الله دیدار نمود و اعلام همکاری نمود و این خود نشانگر اخلاص و تواضع و فروتنی این شخصیت انقلابی و مجاهد و عالم دین بود و رهبر جنبش هم آمادگی کامل جنبش برای همکاری در تمامی زمینه ها را اعلام نمود و در زمینه آموزش و همچین فراهم نمودن تسلیحات همکاریهائی صورت گرفت و بعد از این همکاریها بود که سازمان فاروق اعظم عملیات انفجار کنار جاده ای را در منطقه سرباز به اجرا گذاشت.
دستگیری
با اوج فعالیتهای حافظ صلاح الدین رژیم متوجه فعالیتهای وی در منطقه شد و مزدوران و مخبران محلی رژیم گزارشهای منطقه را به وزارت اطلاعات منتقل نمودند و حافظ صلاح الدین در تاریخ 27 / 3/ 87 در حالیکه به ملاقات دوست و یار همراهش مولوی خلیل الرحمان به ایرانشهر رفته بود در خانه مولوی خلیل الرحمان محاصره و دستگیر شد.

استقامت و ایستادگی در برابر شکنجه های غیر انسانی و وحشیانه
حافظ صلاح الدین در برابر شکنجه های وحشیانه و ضد بشری ماموران ولایت فقیه هرگز کوتاه نیامد و مردانه در برابر ماموران ایستاد و تا آخرین لحظه با شجاعت و غیرت به ماموران وزارت اطلاعات پاسخ می داد و هرگز از موضع جهادی و انقلابیش عقب نشینی ننمود بلکه او نمونه ستودنی از استقامت و پایمردی و ایستادگی بود.
این عاشق اصحاب پیامبر ،مجاهد مخلص ، انقلابی بزرگ با قلبی مستحکم و ایمانی راسخ به رویاروئی با دژخیمان فرومایه مشرک و جنایتکار پرداخت و استقامت و پایمردی اش خشم دشمنان فرومایه اش را می افزود که توان خاموش کردن وی را نداشتند و از غصه می مردند.
شهید حافظ با تحمل کینه و بغض و شکنجه و وحشی گری و اهانت و تحقیر متجاوزان کافر ، مایه ماندگاری مبارزه و مقاومت شد و وی را تبدیل به چهره ای ماندگار و الگوئی زیبا نمود که باید علمای بلوچستان از وی تقلید نموده و در برابر متجاوزان کافر بپاخیزند.
صبر و استقامت حافظ صلاح الدین و دیگر اسیران گواه شکوه و صلابت انقلاب نوپای بلوچستان است که برای دفاع از سرزمین و دین و مظلومان آغاز شده است.
زندان و شکنجه و غم ودرد نتوانست روحیه انقلابی و جهادی حافظ صلاح الدین را از بین ببرد بلکه ایمانش را به هدف و آرمانش افزود و پايمردي حافظ صلاح الدین در اسارت، بار ديگر نشانه پيروزي ايمان بر فکر و خون و اسارت بر شمشير و قدرت بود.
چنانچه حافظ صلاح الدین در آخرین دیدار با خانواده اش که یک روز قبل از اعدام داشته است آنان را به مبارزه و جهاد دعوت داده است و گفته است که هرگز نگران وی نشوند و او آماده مرگ و شهادت در راه حق است و برای شهادت در این راه افتخار می کند.
او به خانواده اش توصیه می کند که پس از شهادتش هرگز ناراحت نشوند و توصیه کرده است که بعد از شهادتش به کسانی که برای تسلیت می آیند شیرینی بدهند و طبق وصیتش بازماندگانش شیرینی تقسیم کردند.
او به خانواده اش توصیه می کند که فرزندانش را تربیت کنند و آنان را به میدان جهاد و مبارزه اعزام کنند و می گفت فرزندانش باید همین راه را ادامه دهند و این نشانگر اوج ایمان و غیرت و شجاعت رادمرد انقلابی و مجاهد بزرگ و عالم مجاهد شهید حافظ صلاح الدین می باشد.

شهادت با اعدام
سحرگاه روز سه شنبه 13 /12/ 87 پس از 9 ماه زجر و شکنجه حافظ صلاح الدین همراه با یار با وفایش مولوی خلیل الرحمان در شهر زاهدان توسط متجاوزان پست فطرت و جنایتکار و اشغالگران پلید و خونخوار اعدام شد و جانش را فدای خالقش نمود و به دیدار حق شتافت.

یادش به خیر و راهش پر رهرو باد

دلاور بلوچ

آنچه كه انسان را در صبر و مقاومت در برابر دشمن ياري ميدهد

خداوند متعال مي فرمايد : (إِن يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِّثْلُهُ)(آل

عمران 14۰) اگر به شما ( در جنگ احد) جراحتي رسيده است ( و به

حالتان گزندي و به داراييتان زيان وارد آمده است ، نگران و پريشان

نشويد ) به آن جمعيت نيز( درجنگ بدر) جراحتي مانندآن رسيده است.

خداوند متعال در اين آيه بيان مي كند كه بايد درمقابل مصيبت ناشي از

جنگ ،مقاومت كرده ، شكيبا باشيد چرا كه چنين آسيبي به دشمنان شما

نيز رسيده است.اگر چه آنان پيروان باطل بودند و سرانجام بدي خواهند

داشت ولي درمقابل آسيبهايي كه ازطرف مسلمانان به آنان رسيده است

سستي از خود نشان ندادند،بلكه صبر و مقاومت كردند در حاليكه شما

مومن هستيد و تمسك به حق داريد و داراي عاقبت نيك هستيد بنابراين

حق آنست كه شما در برابر اين شكست ، صبرومقاومت داشته باشيد .

( تفسير رازي ج9 ص 14) عمل به آيه ي ذيل نيز مومنان را در صبر و

مقاومت دربرابردشمن ياري ميدهد :(وَلاَ تَهِنُواْ فِي ابْتِغَاءالْقَوْمِ إِن تَكُونُواْ

تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ يَأْلَمُونَ كَمَا تَأْلَمونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللّهِ مَا لاَيَرْجُونَ وَكَانَ اللّهُ

عَلِيمًا حَكِيمًا﴿نسا 10۴﴾ درجستجوي قوم (كافري) كه اعلان جنگ كرده و

ميكوشند از همه سوبرشما تاخت آورند،سستي مكنيد( وپيوسته دركمين

ايشان باشيد وبا آنان برزميد)اگر(ازجنگ وجراحات)درد ميكشيدآنان هم

مثل شما درد ميكشند ورنج ميبرند(ولي فرق شما وايشان دراين است كه

) شما چيزي ازخدا مي خواهيد كه آنان نمي خواهند ( وآن رضاي الله و

بهشت جاويدان است( وخداوند آگاه (از اعمال شما واعمال آنان) وحكيم

است ( و به هر يك ازشما و ايشان سزا و جزاي كارشان را ميدهد ) . بر

مبناي اين آيه ، صبر و مقاومت ، صفت مشترك بين پيروان حق و باطل

است و تا زماني كه شدت زخم و ناراحتي دشمن از آن ، مانع ادامه ي

مبارزه با شما نشده است ، شدت زخم و نگراني حاصل از آن نيز نبايد

مانع مبارزه ي شما با آنان شود چرا كه شما اي مومنان ، بر خلاف آنان

به خداوند متعال اميدوار هستيد ( وَ تَرْجُونَ مِنَ اللّهِ مَا لاَ يَرْجُونَ) و اميد

داريد به حصول پاداش جهادي كه كرده ايد، برخلاف كافران چرا كه آنان

فاقد ايمان هستند . پس شما اي مومنان در داشتن ايمان و شكيبايي و

مقاومت در برابر مشكلات جنگ از كافران شايسته تر و لايق ترهستيد .

(تفسير رازي ج11 ص31)

ای برادران توحیدی صبر کنید

ای برادران توحیدی صبر کنید,همه اینها اندک زمانی است,پس عاقبت برای شماست,و بدانید بین دو خیر بزرگ یا هدیه ای بزرگ(شهادت) یا گشایشی نزدیک(فتح و پیروزی) قرار دارید.
پس ای نوادگان سعد و مثنی و خالد و ابوعبیده و ای شیر مردان برگزیده و ای چابکسواران میدان از عقیده و ناموستان دفاع کنید.
شمشیر هایتان را بیرون بکشید و برای دین خدا با انان بجنگید
الله اکبرالله اکبرالله اکبرو لله العزه وللرسوله و للمومنین ...
ابومصعب
فرزند بلوچستان

نسل من دیگر نخواب


نسل من دیگر نخواب
سهم تو آزادگی ست
آسمان از آن توست
خانه گر ویرانه ای ست
نسل من دیگر نخواب
این سیاهی دخمه ای ست
از شکفتن ها جداست
ارمغانش دشمنی ست
نسل من دیگر نخواب
هر بنفشه طعمه ای ست
خون ز چنگال ستم،
می چکد آلاله نیست
نسل من دیگر نخواب
شعر من موعظه نیست
یک سوأل است تو بدان
تا به کی باید گریست؟

نبرد قلب عاشق با هزاران دشنه سرخ

تقدیم به سرمچاران سرزمینم که تنها با سلاح غیرت و ایمانشان به مبارزه با این طاغوتیان برخاستند و پرچم شرافت و عزت را در بلوچستان به اهتزاز درآوردند


درون یک شب تار
سکوتی مبهم و اندوه فریاد
میان خوف و ترس این زمانه
نبردی گشت آغاز
نبردی نا برابر
نبردی پر دلاور
نبرد آهن و خونن
برد گوله و جون
نبرد دیو و ایمان
نبرد مرد و شیطان
نبرد قلب عاشق با هزاران دشنه سرخ
نبرد شیشه و سنگنبرد عشق و نیرنگ
نبردی پاک با یاران بی باک
میان خوف و اندوه و تباهی
نبردی سرخ همچون اشک مادر
به روی گونه های این زمانه
نبردی همچو پرهای چکاوک
به سوی نور ایمان و شهادت
نبرد سرمچاران دلاور
از برای اهتزاز بیرق حق و سعادت

نارویی از زاهدان

تهیه قوای نظامی از واجبات اسلام محسوب می شود



تهیه قوای نظامی از واجبات اسلام محسوب می شود

مهیا ساختن اسباب وآلات جنگی برای دفاع از اسلام ، آن گونه که در

معنا ومفهوم(قُوّة)بیان شد،امری واجب وضروری است وبنا بر قاعده ی

اصولی ، هر امری، برای وجوب است، مگر آنکه قرینه ی صارفه یا باز

دارنده ای باشد که آن امر را از وجوب منصرف دهد ولی در امر تهیه ی

نیرو وابزار جنگی ، هیچ نوع قرینه ی صارفه ای وجود ندارد . پس بر

حکم وجوب خود باقی است. ( وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ) ، در این

آیه،امت ویا آن کس که از سوی امت ،وکیل وخلیفه تنفیذ یا اجرای امور

باشد،مورد خطاب این امر قرارگرفته اند.امت اسلامی فقط کسی را خلیفه

یا نماینده ی خود بر می گزینند که وی با استفاده از حاکمیت خود ، از

سوی امت،مجموعه ی اموری که امت مورد خطاب ودستور خداوند قرار

گرفته اند- وبه طورمسلم تهیه ی اسباب وآلات نظامی نیزاز جمله ی این

مجموعه می باشد-اجرا کند. بنا براین برای خلیفه یا ولی امرجایز نیست

که نسبت به اجرای چنین حکمی ، کوتاهی کند و هر گاه خلیفه در اجرای

چنین حکمی، قصور کند، بر تمام امت اسلامی به ویژه بر اهل حل وعقد

ومعتمدان وسران آن امت ،واجب است که از خلیفه بخواهند تا نسبت به

این امر واجب ومهم یعنی تهیه ی قوا و اسباب وآلات جنگی لازم برای

دولت اسلامی اقدام کندوگاهی از لوازم وضروریات تهیه ی قوای نظامی

،فرا گرفتن علوم ودانش روز در زمینه های مختلف می باشد .بنا بر این

فرا گرفتن این علوم از نظر فقهی ،واجب کفایی است،به دلیل قاعده ی «

هر واجبی که انجام گرفتن آن،وابسته به چیزی دیگر باشد،پس آن چیز

نیز واجب است»

بیان امیر عبدالمالک بلوچ قسمت سوم

جوانان بلوچ امروز روز مبارزه است

بنام خدا
بیش از 31 سال است که تمامی پست های دولتی و غیر دولتی در بلوچستان غربی به زابلیها واگذار می شود و تقریبا متجاوزان به خاک بلوچستان توانستند بافت جمعیتی خیلی از شهر ها را به نفع زابلیها عوض بکنند سالهاست که جوانان بلوچ با بی کاری دست و پنجه نرم کرده و سرانجام به دست همین زابلیهای متجاوز کشته می شوند .
زمینهای شهری به نامبردگان واگزار می شود فقر و فحشا ازدیاد شده و مواد مخدر به وفور و با نازلترین قیمت به صورت اشکار در بلوچستان خرید و فروش می شود و تقریبا اکثر مردم معتاد شده اند .
هزاران بدبختی دیگر که همگی دستاورد های متجاوزان در بلوچستان می باشند .
هشدار جوان بلوچ که امروز روز مبارزه است تا کی می خواهی این همه بی حرمتی را تحمل بکنی که در روز روشن رهبر مذهبی تان مولوی عبدالحمید را انچنان در جلوی مسجد شعیان در زاهدان بی عزت و ابرو کردند تا کی شعار مرگ بر سنی و مرگ بر بلوچ را که در مرکز بلوچستان توسط زابلیها داده می شود می خواهی تحمل کنید . تا کی تا کی .....
محمد از مکران

شهید حاج نبی شه بخش ، شهید برکت اسکانی

شهید حاج نبی شه بخش
شهید برکت اسکانی


شهید قهرمان حاج نبی شه بخش همراه با یار شهید برکت اسکانی پس از نبردی سخت دربین کوههای سراوان وسرباز پس از به هلاکت رساندن دهها پاسدار رژیم به ندای پروردگارشان لبیک گفته و جانشان را برای الله و سرزمین و دینشان فدا کردند

شهید حاج نبی شه بخش وشهید برکت اسکانی، براستی از عاشقان شهادت در راه حق بودند
گویا به آنها الهام شده بود که این بارهر دو شهید می شوند زیرا خودشان به دوستان و مبارزان گفته بودند که ما دیگر باز نمی گردم و یقین داریم که شهید می شویم و همانطور شد و هر دو به آرزویشان رسیدند و همرزمان راهی دیار ابدی شدند یادشان به خیر و رهشان پر رهرو باد



در مدح مادرم

مدح مادر عایشه خوانم خدا پاکی آن زوجه نورالهدی

عایشه همسنگر شمس الضها یاور پاک امام الانبیا

افترار است جلب ام المومنین همسر پاک رسول العالمین

کار ابلیسان شده تهمت زدن بر حریم مصطفی ای هموطن

مادر ما عایشه صدیقه است عایشه زین تهمتها پاکیزه است

هر کسی تهمت زده بر عایشه در جهنم ای خدا جایش بده

عایشه محبوب درگاه خدا عفتت اعلام کرده کبریا

دشمن عایشه لعنت بر تو باد آتش دوزخ سزاوار تو باد

مادر کل مسلمانان ما همسر حضرت نبی خیر الورا

پاکی عایشه را الله بگفت عایشه پاک دامن است مولا بگفت

عایشه صدیق ام مومنان عایشه استاد فقه آن زمان

عایشه دریای پاک معرفت خاتم پیغمبران شد همرهت

عایشه جایت بهشت جاودان یار تو رب رئوف و مهربان

عایشه بر تو درود و مرحبا همسر پاک رسول مصطفی

هر کسی با عایشه دشمن شده او ز ابلیس لعین پست تر شده

ای نمک پاشیدگان بر زخم ما در دو دنیا بر شما آید بلا

گشته ملعون ملحد انسان نما روز محشر همچو شیطان روسیاه

قلب ما خنجر زدند ابلیسیان ای خدا خوار و زبون گردانشان

گر علی شیر خداوند زنده بود آن زبان از حلق دشمن کنده بود

گر عمر حاضر در این میدان بود رای او با نیزه بران بود

ما همه آماده ایم پروردگار بر علیه تهمت های آشکار
با تشکر از وبلاگ بدریان سیاه بند

50 جوان برای عملیات استشهادی علیه رژیم آخوندی ثبت نام کرده اند


50 جوان برای عملیات استشهادی علیه رژیم آخوندی ثبت نام کرده اند


هنگامیکه رژیم برای حفظش به دروغ روی می آورد

رژیم درمانده و وامانده ولایت فقیه که در بلوچستان کاملا شکست خورده است و با اینکه تمامی تیرها را آزمایش کرد باز هم شکست خورد اکنون برای ارجاع آبروی رفته اش به دروغ روی آورده است.

رژیم که با دستگیری رهبر مقاومت و انتفاضه بلوچستان جشن برپاکرده بود الان یقین کرده است که مرتکب بزرگترین اشتباه در تاریخش شده است زیرا که نرم ترین فرد جنبش بلوچستان را دستگیر کرده است و الان گیر کرده است که چه کند و چه راهی را به پیش برد و حتی برای نجات خود به دست و پای ریش سفیدان منطقه افتاده اند که یک کاری کنند و با جنبش و مبارزان گفتگو کنند اما زهی خیال باطل که دیگر وقت گفتگو نیست و وقت نبرد است و ریختن خون متجاوزان و بیگانگان و دیگر خبری از انعطاف و نرمی و دیپلماسی نیست که وقت اخراج بیگانگان است.

رژیم چنان زبون و خوار است که به دست و پای ریش سفیدان افتاده تا کاری برایش کنند و حتی گفته اند افراد عادی قبیله خود را اعضای جندالله معرفی کنند و بگویند تامین گرفته اند و چه خواری و زبونی از این بدتر که رژیم چنین به ذلت و خواری افتاده باشد و فکر می کنند مردم از این کارهای ذلیلانه بی خبرند و استاندار می گوید این قدر و این قدر تامین گرفته اند و اگر راست می گویند یک نفر را بیاورند و به مردم نشان دهند تا حقیقت روش شود اما دروغگویان می دانند که رسوا می شوند و بهتر است آقای آزاد منتظر انفجار استانداری باشد تا تکه پاره هایش بر دروغهایش شهادت دهند.

رژیم که می داند سیل جوانان به سوی مبارزه جاری است می خواهد با دروغ جلوی جوانان را بگیرد.

رژیم خوب می داند و خبر دارد که که طی چند روز پس از دستگیری رهبر مقاومت صدها جوان به جنبش پیوسته اند و فقط طی ده روز پس از دستگیری 50 جوان برای عملیات استشهادی ثبت نام کردند و این امر موجب ترس و وحشت رژیم شده است و الان برای نجات خود به دروغ روی اورده استولی به زودی این دروغها با انفجارهای استشهادی به هوا خواهند رفت و ما اعلام می کنیم که استشهادی می کنیم و اگر رژیم قدرت دارد بایستد و نگذارد و معلوم خواهد شد که کی راست می گوید.

دلاور بلوچ

تهیه و تدارک نیرو برای جهاد



تهیه و تدارک نیرو برای جهاد :


اراده وعزیمت برجهاد برای دفع دشمن ودفاع ازکیان اسلام کافی نیست،


بلکه تهیه ی نیروی لازم نیزبرای آن واجب است.خداوند متعال میفرماید


:وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ


وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ


فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ (انفال 60)


درآیه ی مذکور،مراد از( من قوه )،عبارت است ازهرمقدار نیرویی که با


آن درجنگ با دشمن به کار برده شود ومراد از( رباط) دراین آیه،صفتی


است برای اسب که برای مبارزه با دشمن مهیا می شود و در این آیه در


بین نیروهای جنگی ، اسب اختصاص یافته است و(تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ


وَعَدُوَّكُمْ) یعنی با این قوای جنگی که مهیا ساخته اند،دشمنان خود،مانند


یهود وکافران عرب را بترسانید(وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ)یعنی غیراز دشمنان


واهل باطل را نیز که قادربه تشخیص عداوت آنان نیستید با تهیه ی این


قوا بترسانید(مَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ)،یعنی آنچه ازبنیه وقوای


نظامی،به صورت نقدیاغیرنقد درجهت دفاع ازمرزهای اسلامی ونابودی


دشمن صرف می کنید ، خداوند متعال جزای کافی و کامل آن را به شما


عطا خواهد کرد.

تروریست یا مبارز آزادی


رژیم و رسانه هایش پس از دستگیری رهبر مقاومت و انتفاضه بلوچستان سعی کردند که چهره ای دیگر از مقاومت بلوچستان ارائه دهند و حقایق را مخفی کنند و بدون پرداختن به علل توسل مبارزان اهلسنت به مقاومت مسلحانه به مبارزان نسبت ترور و خشونت دادند تا شاید بتوانند در افکار مردمان خود تاثیر بگذارند زیرا که دیگر مردمان به خوبی حقایق را می دانند و دروغهای رژیم و صحنه سازیهای رژیم هیچ تاثیری بر افکار آنها ندارد.
بنده بنابر مصروفیتهای زیاد نتوانستم در این مورد چیزی بنویسم امشب اندکی از مظالم و ستمهای رژیم و ایادی زابلی اش را برای خوانندگان تشریح می کنم که بدانند خشونت از کی و چرا شروع شد؟
چرا جوانان اهلسنت سلاح بدست گرفته راهی کوه وبیابان شدند؟
چرا مقاومت مسلحانه را شروع کردند؟
چرا جوانان بلوچستان زندگی آرام خود را در شهرها ترک کرده و هزاران مشکل را به جان خریدند؟
آری این جنایت متجاوزان و زابلیها بود که جوانان را وادار به قیام کرد
این اهانت به دین و مقدسات مردم بود که جوانان را راهی کوه و بیابان کرد
این تحقیر و تذلیل مردم بود که سلاح بدست جوانان داد
این حکومت یک عده ارازل و اوباش زابلی بود که مردم را به تنگ آورد و وارد صحنه کارزار نمود


جنایت و کشتار و قتل عام و تجاوزبه زنان و دختران بلوچ در نصرت آباد و حصاروئیه بود که خشم جوانان را برانگیخت.


جنایت وحشیانه زابلیها در گورناک که خانه های مردم و مسجد و مدرسه روستا با خاک یکسان شدند بود که قلوب را جریحه دار نمود و جوانان را وادار به نبرد و مبارزه کرد.


گلوله باران و بمباران نمازگزاران مسجد مکی که بعد از تخریب مسجد اهلسنت در مشهد در برابر مسجد مکی تجمع کرده بودند و شهادت دهها جوان و پیر در این حادثه المناک از دیگر شرارتهای رژیم و مزدورانش در بلوچستان علیه اهلسنت بود.



تحقیر فرهنگ و توهین به مقدسات اهلسنت پخش نمودن سریالها و فیلمها موهن علیه محبوب ترین شخصیتهای اهلسنت بود که جوانان را وادار به قیام نمود.


ترور و زندانی نمودن علما و اندیشمندان اهلسنت و تخریب و توهین به آنها بود که راهی جز برداشتن سلاح پیش جوانان نگذاشت.


هنوز هم خون مولوی عبدالملک و مولوی عبدلناصر و مولوی یارمحمد و مولوی الهیاری و دکتر کاظمی و دکتر احمد صیاد و شیخ ضیائی و مولوی نعمت الله و مولوی عبدالحکیم و مولوی موسی فریاد انتقام سر می دهند.


تجاوز به ناموس دختران و زنان بلوچستان بود همچون تجاوز به دختر 12 ساله کنارکی و تجاوز به سه دختر دانش اموز در بمپور افشا شدندکه غیرت جوانان را به نبرد فراخواند و هیهات منالذلة سر دادند


جدا از اینکه مردم بلوچ در سرزمین خود هیچ حقی در تعیین سرنوشت خود ندارد و حتی برای نفس کشیدن باید از زابلیها و تهرانی ها گدائی کنند !


چرا و چرا و چرا؟


آیا این سرزمین از آن ملت بلوچ نیست ؟


آیا نباید جوانان این سرزمین بر سرنوشت خود حاکم شوند؟




این همه ظلم و ستم و تجاوز بود که بالاخره صبر جوانان صبور و شریف این دیار را لبریز نمود و آنان را به پاسخگوئی واداشت و آنان را وادار کرد تا در پاسخ خشونت بپاخیزند تا خود نظاره گر مرگ تدریجی خود نباشند.


آنان نه برای اعدام بلکه برای نجات از اعدام بپا خواستند


آنان برای کشتن نه بلکه برای نجات از کشتن قیام کردند


آنان برای خونریزی نه بلکه برای نجات از ریختن خون هموطنان خود جان خود را فدا نمودند.


آنان بپا خواستند تا پای اهریمنان را از سرزمین بلوچستان قطع نمایند و در سرزمین خود آزادانه زندگی کنند. چگونه است که اگر فلسطینی برای نبرد با متجاوزان و جنایتکاران قیام می کند مبارزه می کند و مقاومت می کند اما اگر ما بپاخیزیم تروریست هستیم ؟


نه دیگر این اداها تاثیری ندارد و تنها راه امنیت و صلح و آرامش منطقه دادن حقوق مردم به آنها می باشد ورنه نبرد و جنگ ادامه دارد...




و تاسوکی آغاز این نبرد بود که با قطع پای متجاوزان و جنایتکاران آغاز شد و این نبرد را نهایتی جز پیروزی حق بر باطل و آزادی و سربلندی مردم بلوچستان نیست و نخواهد بود و عبدالمالک رهبر این انقلاب است و امروز تبدیل به رمز مقاومت علیه ظلم و استبداد و تجاوز و توهین شده است و رژیم هر چند علیه او بگوید همان اندازه بر محبوبیت وی در بین جامعه اهلسنت و ملت ستمدیده بلوچ افزوده می شود،عبدالمالک راه قیام را نشان داد ، روش مبارزه را نمایاند، درس مقاومت داد، او در قلب هر مسلمانی جای دارد، او در قلب ملیونها انسان آزاده جای دارد و رژیم تا هزار سال هم نمی تواند او را از قلب مظلومان بزداید و هر سخنی علیه او وی را محبوب تر و محبوب تر می کند واقعا آنان که از نزدیک او را دیده اند می دانند که او اسطوره ایمان و توحید ، عقیده راسخ و جهاد ، مبارزه و مقاومت است و الان دشمن هم از نزدیک او را می شناسد و می داند که او کیست اما بغض و عداوت و کینه دلهای روافض را فرا گرفته است و به آنها فرصت فکر کردن و اندیشیدن نمی دهد. راه عبدالمالک تا پیروزی و عزت اهلسنت و مردم بلوچ ادامه دارد و سربازان ایمان با تجدید سازماندهی و تجدید ایمان به مبارزه و مقاومت ادامه خواهند داد .



دلاور بلوچ