اطلاعيه جديد جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحيم
جنبش مقاومت جندالله عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان و اهلسنت ايران و مردم مظلوم و ستمديده بلوچستان تبريك گفته و از بارگاه ايزد منان قبوليت اعمال و عبادات ماه پر فيض رمضان را مي طلبد.
در اين روز مبارك دستهايمان را عاجزانه به پيشگاه پروردگار بالا برده و از درگاهش مي خواهيم كه سايه ظلم و جبر و جور و بي عدالتي را از سر مظلومان و مقهوران جهان و خصوصا از سر جامعه ستمديده اهلسنت و ملت مسلمان بلوچ زدوده وهمانند روز عيد ؛ خوشحالي و سرور زندگي با عزت و آزادانه را نصيبشان گرداند تا مظلومان و ستمديدگان روز عزت و آزادي خود را عيدگونه جشن بگيرند.
و مسلمانان همانگونه كه در ماه مبارك رمضان براي تقرب و نزديكي به الله و خاتمه دادن سلطه شيطان تلاش و كوشش نموده و از لذتهاي دنيا در طول روز دوري كرده و از خود گذشتگي نشان دادند و امروز عيد را جشن گرفته و ابراز شادماني كردند بايد براي خاتمه دادن به سلطه بيگانگان كافر و متجاوزان جابر فداكاري كنند تا روزي بتوانند آزادي و عزت خود را جشن گيرند و به يكديگر تبريك گويند.
جنبش مقاومت طي اين اطلاعيه و در اين روز مبارك مي خواهد به ر‍ژيم هشدار دهد زيرا كه ر‍ژيم در اين روز مبارك هم مرتكب جنايت شده و مقامات كشوري به مسلمانان اهلسنت در تهران اجازه برگزاري نماز را ندادند و چهره صفوي گونه خود را به نمايش گذاشتند و بغض دروني و نفرت خود را از مسلمانان اظهار نمودند.
جنبش مقاومت به رژيم هشدار مي دهد كه همه عبادت خانه ها يا به عبارت بهتر شرك خانه هاي خود در بلوچستان را جمع كند و همانطور كه مسلمانان در تهران اجازه اقامه نماز را ندارند مشركان شيعه در بلوچستان اجازه برپائي مراسم شركيه را ندارند و بايد بساط خود را از بلوچستان جمع كنند در غير اين صورت همه معابد و بت خانه ها و شرك خانه هاي شيعيان در بلوچستان هدف حمله قرار خواهند گرفت.
اگر اهلسنت نمي توانند در تهران مسجد داشته باشند چرا بايد شيعيان در بلوچستان مسجد داشته باشند و آن هم به اندازه تعداد افراد خود و حتي در برخي روستاهاي بلوچستان كه يك شيعه وجود ندارد براي شيعيان احتمالي كه در آينده به منطقه منتقل مي شوند معبد ساخته شده است !!
چرا ؟!!
چرا بايد شيعياني كه به اهلسنت اجازه نماز خواندن و عبادت پروردگارشان را در تهران نمي دهند در بلوچستان كه دارالسنه است عبادت گاه داشته باشند ؟! جنبش مقاومت جندالله چنين اجازه اي نمي دهند و اعلام مي دارد كه به همه معابد شيعيان در بلوچستان حمله خواهد شد و يا اينكه شيعيان بلوچستان را ترك كنند.
جنبش مقاومت راه را براي متجاوزان اشغالگر باز گذاشته است كه بلوچستان را ترك كنند در غير اين صورت هدف حملات استشهادي قرار خواهد گرفت و به هيچ متجاوز و بيگانه اي در اين سرزمين رحم نخواهد شد و سرزمين بلوچستان از آن ملت مسلمان بلوچ است و اين ملت بايد خود اختيار سرزمينشان را داشته باشند و بيگانگان مشرك و كافر اجازه بتخانه سازي در بلوچستان را نخواهند داشت.
جنبش مقاومت جندالله

جوانان دلير بلوچ وقت برخاستن است !

جوانان دلير بلوچ وقت برخاستن است !
اول جوانان دانشجو و تحصيلکردگان بلوچ را دستگير و شکنجه کردند و کشتند ، گفتند که کمونيست هستند.
بعد سراغ ريش سفيدان بلوچ رفتند ، گفتند که ساواکی، خان و طاغوتی هستند
تحصيل کرد گان بلوچ را از کار اخراج کرده و جای شان زابلی ها و ديگر اشغالگران را بکار گماشتند تا امور ادارات را در بلوچستان پيروان جاهل حجتيه بدست گيرند.
مبارزان بلوچ را می کشند، می گويند که قاچاقچی و اشرار هستند.
مولوی های بلوچ و علما ی نيک سرشت اهل تسنن را زندانی و اعدام می کنند، ميگويند که وهابی و ضد ولايت سفيه هستند.
مجاهدان ومبارزان صلح طلب چون مهرنهاد ها کشتند، می گويند که «مفسد فی الارض» و محارب هستند.
جوانان بيگناه را به رگبار می بندند، می گويند که اشرار هستند..منابع طبيعی بلوچستان را به يغما می برند، می گويند بلوچستان فقير است.معادن بلوچستان را غارت می کنند، می گويند ، مردم بلوچ محروم است.
دريای بلوچستان را به زور تصاحب کرده و نعمتهای نهفته در آن را چپاول می کنند، می گويند بلوچستان عقب افتاده است.
در آمد حاصل از محصولات کشاورزی، فرآورده های دامی، ماهی، ميگو و معادن بلوچستان به تهران، اصفهان، شيراز، يزد، اصفهان و کرمان کاناليزه شده است، می گويند به بلوچستان و مردم بلوچ کمک می کنند.
زبان اصيل بلوچی را به تمسخر گرفته و تحقير می کنند، می گويند که ، گويش و لهجه است.
هزاران بلوچ را از سرزمين اجدادی شان اخراج می کنند، می گويند پاکستانی و افغانی هستند
و حالا می گويند که پشت سر قاتل هزاران بلوچ خامنه ای جلاد نماز خوانده و شيعه شويم.
جوانان بلوچ وقت برخاستن است! برخيزيم و خود را از يوغ بردگی و اسارت نجات دهيم
آژانس خبری تفتان

خیرگزاری آهوران نیوز



خبرگزاری آهوران نیوز
این وبلاگ برای دفاع از حقوق مذهبی وقومی ملت هاي مظلوم ایران خصوصا ملت تحت ظلم بلوچ راه اندازی شده است لذا برای بهتر آگاهی دادن به ملت وانتشار اخبار ایران به مجامع جهانی نیاز به همکاری شما دوستان عزیز است
http://ahoran2.blogspot.com/
ایمیل
aahoran@yahoo.com

ین فرد چه کسی است؟

دوستان نظرتون رو درباره ی این تصویر اعلام کنید!!
این فرد کیست،این چه کسی است که تصویرش در مغازه،حسینیه ها و...(شیعه ها) بر دیوار زده؟؟!


عید سعید فطر برهمه مسلمین جهان مبارک باد

مدیریت وبلاگ دوستدارشهدای جندالله:
عید سعید فطر را به تمام مسلمین جهان و بالخصوص مردم اهل سنت ستمدیده ایران و مردم بلوچ استان بلوچستان ، مجاهدین راه حق و به امیرحاج محمدظاهر بلوچ(حفظله الله) و مجاهدانی که درهرجا هستند وبه خانواده ی شهدای که در راه اسلام جان خود را فدا کردند وبالخصوص خانواده شهیدامیر عبدالمالک بلوچ(رحمه الله علیه) تبریک وتهنیت می نمایم
التماس دعا

اشعار شاعران در وصف خلفا

جلال الدین مولوی رومی

چون محمد یافت آن ملک و نعیم قرص مه را کرد او در دم دو نیم

چون ابوبکر آیت توفیق شد با چنان شه صاحب و صدیق شد

چون عمر شیدای آن معشوق شد حق و باطل را چو، فاروق شد

چون که عثمان، آن را عین گشت نور فایض بود و ذی النورین گشت

چون ز رویش مرتضی شد در فشان گشت او شیر خدا در مرج جان

سعدی شیرازی

چه نعمت پسندیده گویم ترا؟ علیک السلام ای نبی الورا

درود ملک بر روان تو باد بر اصحاب و بر پیروان تو باد

نخستین ابوبکر پیر مرید عمر پنجه بر پیچ دیو مرید

خردمند عثمان شب زنده دار چهارم علی شاه دلدل سوار

تریاق در دهان رسول آفریده حق صدیق را چه غم بود از زهر جانگزا؟

ای یار غار سید و صدیق نامور مجموعه ی فضایل و گنجینه ی صفا

مردان قدم به صحبت یاران نهاده اند لیکن نه هم چنانکه تو در کام اژدها

یار آن بود که مال و تن و جان فدا کند تا در سبیل دوست به پایان برد وفا

دیگر عمر که لایق پیغمبری بدی گر خواجه ی رسل نبدی ختم انبیاء

سالار خیل خانه ی دین صاحب رسول سر دفتر خدای پرستان بی ریا

دیوی که خلق عالمش از دست عاجزند عاجز در آنکه چون شود از دست وی رها؟

دیگر جمال سیرت عثمان که بر نکرد در پیش وی دشمن قاتل سر از حیا

آن شرط مهربانی و تحقیق دوستی است کز بهر دوستان بری، از دشمنان جفا

کس را چه زور و زهره که وصف علی کند جبار در مناقب او گفته "هل اتی"

زورآزمای قلعه ی خیبر که بند او در یکدگر شکست به بازوی "لا فتی"

شیر خدای و صفدر میدان و بحر جود جان بخش در نماز و جهانسوز در وغا

دیباچه ی مروت و سلطان معرفت لشکرکش فتوت و سردار اتقیاء

پیغمبر آفتاب منیر است در جهان وینان ستارگان بزرگند و مقتدا

عبدالغفور ریگی ادامه دهنده نهضت حسینی

عبدالغفور ریگی ادامه دهنده نهضت حسینی
حسین ابن علی در برابر ظلم و ستم قیام نمود و به خاطر همین آرمان جان عزیزش را فدا نمود و در صحرای کربلا با تعداد نفرات اندک در برابر یک لشکر ایستاد و جانش را فدای عدالت نمود به ظاهر شاید برخی کوته اندیشان چنین انگارند که حسین رضی الله عنه به جز دادن جانش به هیچ نتیجه ای نرسید اما تاریخ چیزی دیگر می گوید زیرا حسین با قیامش به نسلهای آینده درس آزاد زیستن را آموخت وی به ما آموخت که نباید سر در برابر ظالمان و ستمگران فرود آورد و حتی نباید پروای جان خود کرد.
حسین در میدان کربلا ندا سر داد هیهات منا الذلة یعنی : دور باد از ما ذلت
و این ندایش زمانها را و کشورها و ملتها و ادیان را درنوردید و به همه انسانها درس عزت زیستن داد تا جائیکه مهاتما گاندی که یک هندو است می گوید قیام حسینی به الگوی ما در قیام علیه انگلیس می باشد.
آری حسین در دهم محرم در میدان کربلا جانش را فدا نمود و شهید عبدالغفور در اولین روز محرم در شهر سراوان جانش را فدای عزت و عدالت و دین و ناموسش کرد.
حسین فقط در برابر ظالمان قیام نمود که کاری با دین نداشتند ولی عبدالغفور در برابر ظالمان کافر ایستاد و جانش را فدا نمود تا به یک ملت آزادی و عزت بخشد ، تا یک ملت را درس قیام و از خودگذشتگی دهد، تا یک ملت را از یوغ ستمگران کافر رهائی دهد و همانگونه که خون حسین به نسلها بیداری داد خون شهید نوجوان عبدالغفور موجب بیداری مردم خواهد شد.
یادش بخیر و رهش پر رهرو باد

حقیقتی غیرقابل انکار

مذهب شیعه یکی از خرافی ترین ومزخرف ترین مذاهب کره ی زمین است که بر اثر خرافات چند آخوند احمق بوجود آمده است وتمام آخوند های بی غیرت مردم بیچاره را استحمار کرده واز مال وناموس آن ها سوء استفاده می کنند وبه بهانه ی خمس وسهمیه ی امام زمان مال مردم را به غارت برده ودر عیاشی خود استفاده می کنند وبوسیله ی حکم منحوس صیغه به ناموس آنان حمله می کنند بِأیّ ذَ نبٍ ضُرِبَت در طول تاریخ تمام مذاهب برای ملت خود آسانی وآسایش به همراه آورده اند و اسلام واحکام آن برای مسلمانان سبب آسایش در دنیا وآخرت است .مگر امام حسین رضی الله تعالی عنه را چه کسی به شهادت رسانده ؟ آیا شیعیان نبودند که او را دعوت کرده وتنهایش گذاشتند . پس ببینیم خود ائمه چه فیصله ای کرده اند .
امام زین العابدین ( رح ) می فرماید : «اينها برما گريه ميكنند ! مگر ما را جز آنها چه كسي كشته است ؟!» احتجاج 2/29
رأي امام باقر(ع) در مورد شیعیان خدا را شكر:« اگر همه مردم هم، شيعه ما مي بودند، حتما سه چهارم شان در باره ما شكاك(شك كننده) و يك چهارم ديگرشان احمق مي بودند »رجال كشي ص 79


رای امام حسین رضی الله تعالی عنه در مورد شیعیان در میدان کربلا
نفرين بر طاغوت:« اما شما در بيعت ما همچون پرنده ( الدباء) از عجله كار گرفتيد و همانند پروانه شتاب زده شديد و بلا فاصله عهد تان را شكستيد پس نفرين و هلاكت و نابودي باد برطاغوت هاي اين امت و گروهي هاي ديگر و آنانيكه كتاب را بفراموشي سپردند و شما هم كه داريد مارا خوار ميگذاريد و ميكشيد، هان لعنت خدا برستمگران باد »احتجاج 2 طبرسي/42
از مفضل بن عمر روايت است كه گفت :
از امام صادق- عليه السلام -شنيدم كه ميفرمودند:« لوقام قائمنا بدأ بكذابي الشيعة فقتلهم»-هرگاه امام قائم ظهور كند از شيعيان دروغين شروع خواهد كرد و آنان را خواهد كشت.رجال كشي/253چرا امام قائم ازشيعيان دروغين شروع ميكند و اول آنان را ميكشد؟!زيرا تهمتها و دروغهايي كه آنان ساخته اند و به نام دين واهل بيت (ع) به خورد مردم داده اند خيلي زشت است و پيامدهاي خطرناكي دارد مانند صيغه و لواط و خمس و تحريف قرآن و بداء و رجعت وغيره كه متأسفانه همه جزو ايمان! قرار گرفته است

، پس چه كسي از شمشير امام قائم نجات خواهد يافت؟! عجل الله فرجه الشريف؟!!.و از امام صادق- عليه السلام- روايت است كه فرمودند:« ما انزل الله سبحانه آية في المنافقين الا وهي فيمن ينتحل التشيع!! »-خداوند پاك هيچ آيه اي در باره منافقين نازل نفرموده مگر اينكه بر پيروان تشيع تطبيق مي ورد!!.رجال كشي ص/254بيوگرافي ابو الخطاب جانم و پدر و مادرم فداي امام صادق- عليهم السلام -باد خوب شناخته است! پس وقتي تمام آيات نفاق بركساني كه از تشيع پيروي ميكنند تطبيق ميخورد چگونه من با آنان همراه باشم؟! آيا بازهم درست است كه ادعا كنند از مذهب اهل بيت- عليهم السلام- پيروي ميكنند؟ و آيا بازهم ادعاي محبت اهل بيت -عليهم السلام- صادق است ،اينك پاسخ همه آن پرسشهايي كه همواره مرا به حيرت واداشته و ذهنم را به خود مشغول ميداشت در يافتم.
توهين شیعیان به به ام كلثوم(ع) !چاره اي نبود؟ :هنگامي كه اميرالمؤمنين –عليه السلام- دختر شان ام كلثوم را به نكاح عمر بن خطاب دادند چرا دشمني با اهل بيت را مانع اين وصلت ندانستند!؟، ابو جعفر كليني از امام صادق- عليه السلام- نقل مي كند كه ايشان در باره آن ازدواج فرمودند:« إن ذلك فرج غصبناه » !!!-آن فرجي بود كه از ما غصب شد
فروع كافي 2/141
ازگوينده اين سخن مي پرسيم: آيا عمر با ام كلثوم ازدواج شرعي كردند؟ يا اينكه او را به زور غصب نمود ؟ كلام صادق- عليه السلام –معنايش آشكار است آيا ممكن است ابوعبدالله چنين سخن پوچي در باره بيت طاهرة حضرت علي-عليه السلام - بفرمايند؟و انگهي اگر عمر ام كلثوم را غصب نمود پدرش اسدالله صاحب ذوالفقار و قهرمان قريش چگونه به اين ذلت تن داد و از ناموسش دفاع نكرد!؟.

ای که انکار نمایی عمر و عثمان را


ای که انکار نمایی عمر و عثمان را
تو چه دانی که چه قدر است و مقام ایشان را
آن عمر بود که ایران همه از کفر سترد
کرد آباد مر این مملکت ویران را
دین احمد ز عمر فرّ و ظفر یافت ولی
هجو گوئیش که دلشاد کنی شیطان را
کی تواند که کند غصب خلافت ز علی
آنکه از بهر وی ایثار نماید جان را
ذرّهایشان غصب وکینه نبوده به میان
بلکه بسیار محبّت بُد و مهر آنان را
قصّه میبافی و گوئی که دو دشمن بودند
کینه ورزی من و تو را ست نه مر ایشان را
گر ز ابرار نئی طعنه به ابرار مزن
ور خودت پاک نئی هجو مکن پاکان را
هر که داناست بلرزد تنش از نام عمر
وانکه نادان بُود از جهل کند ذم آنرا
آخر ای جاهل بیشرم نترسی ز خدای
که کنی لعنت و بهتان زنی آن سلطان را؟
خوی او همچو فرشته هست و دلش پر ز صفا
وین خوشایند نباشد به یقین دیوان را
سبّ و لعنش کنی از جهل و همیپنداری
که ز گفتار تو آید ضرر آن سلطان را
هر چه خواهی تو از این گفته بیهوده بگوی
عرعر خر چه زیان است شه شاهان را؟
نَبُد از عدل عدولش همه عُمر، عُمَر
بس کن این تهمت و این ناحق و این بهتان را
کی کند غصب خلافت ز کسی آنکه به عدل
دست از پشت ببسته است انوشروان را
ای که «لَولاَ عَلیٌ» را نشنیدی ز عمر
بس کن این کینه و این خصمی و این عدوان را
گر عمر قاتل زهراست -که خاکم به دهان-
کی علی دختر زهرا دهدش؟ یزدان را
داد عثمان سر و زر در ره اسلام و رسول
وقف دین کرد همه جاه و جلال و جان را
گر نبود آنهمه اخلاص و فضایل او را
پس دو دختر ز چه دادهست نبی عثمان را؟
در مدیحش نشنیدی ز پیمبر که خدای
بیحسابش بدهد روز جزا رضوان را؟
عیب در تست به وی نسبت معیوب مکن
نقص در تست به وی وصل مکن نقصان را
رکن دینند چهار اختر اصحاب رسول
دین نداری چو نداری تو سه از ارکان را
کی صحابه به ابوبکر همه روی آرند
گر بُده حقّ خلافت علی عمران را؟
ادّعائیش نبودهست علی در اینکار
بعدها اینهمه بهتان زدهاند آنان را
ورنه گر حقّ خلافت به علی بود، خدای
کی گذارد که ستاند دگری مر آن را؟
گر به فرمان خداوند خلافت او راست
زو بعید است که طاعت نکند فرمان را
باطل ار بود خلافت به ابوبکر، علی
جنگ میکرد که نابود کند بطلان را
خصم اصحاب نبی هر که بُوَد خصم نبی است
هرکه شد خصم نبی خصم بُوَد یزدان را
شیعه آنست که او راه علی را برود
نه کند هجو عتیق و عمر و عثمان را
چه بُوَد راه علی؟ پیروی آن سه دگر
کی علی خصم و عدو بود مر آن شاهان را؟
خصم بوبکر بُوَد خصم علی هم به یقین
که مجزّا نتوان کرد ز هم یاران را
گفت «صدّیقی» از این باب سخنها، لیکن
بس بعید است که در گوش رود نادان را
منبع:انجمن مسلمان

اهل ایمان و ده روز آخر رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعل رمضان شهر الصبر، واختار منه لیالی العشر، و فضلها بلیلة القدر و جعلها خیراَ من الف شهر، و الصلاة والسلام علی خیر البشر، الإمام البدر، رفیع القدر، و محفوظ العمر اما بعد:

از جمله اوقات شریفی كه لازم است از آن بهره برد و لحظات گرانقدر آن را حفظ نمود، ده روز پایانی ماه مبارك رمضان است. براستی كه افضل اوقات است و میدانی است برای سبقت گرفتن در خیرات.همان ده روزی كه در اسلام جایگاه خاصی دارد و زینت بخش حیات مبارك رسول الله صلی الله علیه وسلم بود، آن ده روز آخری كه دارای مزایای فراوان است، ازجمله مزایای آن، افزون شدن رفت و آمد به مساجد است، مسـاجدی كه بوسیله ی عبادات آباد می شوند. آن مساجدی كه با تعلق بدان، انسان در روز قیامت زیر سایه ی عرش خداوند قرار می گیرد، و محبوبترین مكان نزد خداوند است. همان مساجدی که اهل آن اهل ایمانند. همان مساجدی، که اهل آن، اهل اعمال صالح اند. همان مساجدی كه در آن ها ذكر و قرآن و استغفار و نماز و دعوت و تعلیم، جاری است. همان مساجدی که دوستداران عبودیت خالق، اعمال دوست داشتنی خود (عبادات) را در آن که دوست داشتنی ترین اماكن نزد خداوند است، انجام می دهند.
از مزایای دیگر آن نزول قرآن در آن ده روز پایانی است.و این نزول قرآن، دلالت بر عظمت آن ایام دارد زیرا كه قرآن، عظیم است و مبارك و بیانگر آن است كه لازم است اوقاتمان را در آن ایام با قرآن آباد نمائیم، زیرا كه آن سودمندترین كلام است كه تلاوت هرحرف آن، 10حسنه برای قاری اش بدنبال خواهد داشت و اهل قرآن همانا مقربین خداوندند و بهترین انسانها كسانی اند كه قرآن را می آموزند و به دیگران نیز آموزش می دهند. سلف این امت در آن ایام خود را به قرآن مشغول می كردند، از آنان كسانی بودند كه قرآن را در آن ایام 20 بار ختم می-نمودند و كسانی 10 بار و بعضی 5 بار، و كم بودند كسانی كه از آن میزان كمتر را در آن ایام ختم كرده باشد.
در این ایام بود كه حق غالب گشت و باطل از میان رفت، زیرا كه باطل خود رفتنی است، در آن ایام بود كه مسلمین مكه را فتح نمودند و خداوند دین اسلام را بر سایر ادیان چیره گردانید، اگر چه كافران از آن ناخشنود بودند.در این ایام بود كه خداوند كفر و اهل كفر را ذلیل نمود و كعبه را از نجاست بت ها تطهیر نمود و افزون بر 300 بت از میان برداشته شد و توحید باقی ماند و صدای ملكوتی اذان بر پهنای شبه جزیری عربستان طنین انداز شد و اهل ایمان عزیز گشتند و اهل عصیان ذلیل.
این ایام، بزرگترین ایام رمضان است، زیرا كه در آن پیامبر صلی الله علیه و سلم بقدری برای عبادات سعی و تلاش می نمودند كه در سایر ایام رمضان آنگونه تلاش نمی كردند، همانگونه كه مادرمـان عائشه رضی الله تعالی عنها می فرماید: «كـان یجتهـد فـی العشر الأواخر ما لایجتهد فی غیرها» (صححه الالبانی) «پیامبر صلی الله علیه وسلم آنگونه كه در ده روز پایانی برای انجام دادن عبادات سعی می نمودند، در سایر ایام (رمضان) تلاش نمی نمودند».
از عبادات و تلاش ایشان در این ایام، زنده نگه داشتن تمامی شب با تهجد و قرآن و ذكر و دعا و استغفار بود و چه فضیلتی است قیام شب، كه خداوند آن را تنها نصیب برگزیدگانش می كند .از دیگر برنامه های پیامبر صلی الله علیه و سلم در این ایام پایانی بیدار نمودن خانواده برای خواندن نماز بود.ایشان، همسرانشان و نیز علی و فاطمه (رضی الله تعالی عنهم اجمعین) را بیدار می نمودند، رسول خدا صلی الله علیه و سلم می فرماید:«رحم الله رجلاً قام من اللیل فصلی وایقظ امراته». رواه ابوداود (قال الألبانی : حسن صحیح) «رحمت خداوند بر آن كسی باد كه شب برمی خیزد و نماز می خواند و همسرش را نیز (جهت خواندن نماز) بیدار می كند».از دیگر برنامه های پیامبر در این ایام، سنت اعتكاف بود كه لازمه ی آن رفتن به مسجد جهت عبادت و ترك اموال و اولاد و دنیا است جهت فراغت بال برای انجام دادن طاعات .
پیامبر صلی الله علیه وسلم بر این عمل (اعتكاف) بسیار حریص بودند، پس برماست كه جهت كسب رضایت خداوند، اعتكاف كنیم و به سنت پیامبرمان صلی الله علیه وسلم اقتداء نمائیم و مجاهده ی نفس كرده و بر طاعات صبر نموده و نفسمان را برانجام عبادات تربیت کنیم و از سیئات دوری گزینیم و ریشه های محبت مساجد را در دلهایمان سیراب نمائیم.
و اما مهمترین ویژگی این ده روز پایانی، وجود شب قدر در آن است، شبی که برتر از هزار ماه است (لیلة القدر خیر من الف شهر) قدر/ 3شبی که قرآن، آخرین کتاب آسمانی که مایه ی هدایت بشر گشته و سعادت دنیوی و اخروی انسانها و جنیان در پیروی از آن نهفته است، در آن نازل گشت (انا انزلناه فی لیلة القدر) قدر/ 1شب مبارکی که در آن خیر و برکات بسیار فراوانی وجود دارد (انا انزلناه فی لیلة مبارکة) دخان/ 3شبی که در آن ملائکه و جبرئیل نزول می کنند (تنزل الملائکة والروح فیها) قدر/ 4شبی که در آن، سلامتی به وفور موجود بوده و شیطان قدرت انجام سوء و بدی را ندارد (سلام هی حتی مطلع الفجر) قدر/ 5شی که هر کس آن را با ایمان و احتساب اجر، قیام نماید، مورد مغفرت الهی واقع شده و گناهان پیشینش بخشیده می شود، همانگونه که پیامبر صلی الله علیه و سلم فرموده اند:«من قام لیلة القدر إیماناً واحتساباً غفر له ما تقدم من ذنبه». متفق علیهشبی که خداوند عزوجل، سوره ای مخصوص را درباره ی آن نازل فرمود که تا روز قیامت قرائت و خوانده خواهد شد.شبی که در آن ارزاق و آجال سالیانه کتابت می گردد (فِیهَا یفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِیمٍ) دخان/ 4‏
این شب مبارک در کدامین شب از این ده شب است؟بله شب قدر در ده شب آخر رمضان است به دلیل فرموده ی پیامبر صلی الله علیه و سلم: «تحروا لیلة القدر فی العشر الأواخر من رمضان». متفق علیه«شب قدر را در ده شب آخر رمضان بجویید».
اما احتمال وجود شب قدر در شبهای فرد بیشتر از شبهای زوج است، زیرا پیامبر صلی الله علیه و سلم می فرماید: «تحروا لیلة القدر فی الوتر من العشر الأواخر من رمضان». رواه البخاری«شب قدر را در شبهای فرد، ده شب آخر رمضان بجویید».این شب به هفته ی آخر شبهای فرد نزدیکتر است:«التمسوها فی العشر الأواخر فإن ضعف أحدكم أو عجز فلا یغلبن على السبع البواقی». رواه مسلم«آن (شب قدر) را در ده شب آخر بجویید، اما اگر کسی از شما ضعف داشت و یا عاجز از قیام (در آن شبها) بود، هفته ی باقیمانده را بیدار مانده و عجز بر وی چیره نگردد».
و نزدیکترین شب، شب بیست و هفتم می باشد، که جمهور علماء برآنند، و دلیلِ آن، حدیث ابی بن کعب است که می فرماید: «والله إنی لأعلم أی لیلة هی اللیلة التی أمرنا رسول الله بقیامها هی لیلة سبع و عشرین». روه مسلم«به خدا قسم، من می دانم که پیامبر صلی الله علیه و سلم ما را به قیام در چه شبی امر فرموده، آن شبِ بیست و هفتم است».و همچنین پیامبر صلی الله علیه و سلم می فرماید: «لیلة القدر لیلة سبع و عشرین». رواه أحمد و أبو داود«شب قـــدر، شب بیست و هفتــم می باشد».
امام نووی و ابن حجر و تعداد دیگری از علماء برآنند که شب قدر در همه ی سالها در شب مشخصی نیست، بلکه هر سال نسبت به حکمت الهی جابه جا می گردد، و پیـامبر صلی الله علیه و سلم در این مـورد می فرماید: «التمسوها فی تاسعة تبقى فی سابعة تبقى فی خامسة تبقى». رواه البخاری«شب قدر را در نه شب باقی مانده (آخر) و در هفت شب آخر و در پنج روز آخر بجویید».و یکی از حکمتهای مخفی ماندن این شب بر بندگان این است که بیشتر به ذکر خداوند تعالی و نماز و سایر عبادات مشغول گردند.
اهل ایمان دهه ی پایانی رمضان را چگونه سپری می کنند؟شب ها را احیاء نموده و بیدار مانده و در آن نماز بسیار اقامه کنند، زیرا پیامبر صلی الله علیه و سلم فرمود: «من قام لیلة القدر إیماناً واحتساباً غفر له ما تقدم من ذنبه».« هرکه شب قدر را با ایمان و احتساب اجر احیا کند، گناهان گذشته اش بخشوده خواهد شد ».و شب قدر در این ده شب پایانی است.کثرت دعا و اصرار بر آن، دعایی که همراه با یقین و حضور قلب باشد، همچنان که ام المؤمنین عائشه رضی الله عنها از پیامبر صلی الله علیه و سلم پرسید که اگر شب قدر نصیبم شد چه بگویم؟ پیامبر صلی الله علیه و سلم درجواب فرمود:«قولی: اللهم إنك عفو تحب العفو فاعفو عنی» : «بگو: پروردگارا! تو عفو کننده هستی و بخشش را دوست داری پس مرا ببخش».همچنین تلاوت قرآن و اذکار و استغفار را فراوان و خود را بسیار بر عبادات مشغول کردن، چرا که مانند این فضائل، کم یافت می شود.
به قلم: مجتبی کریمی

جمله ای زیبا از حضرت علی در باره حضرت ابوبکر

جمله ای زیبا از حضرت علی در باره حضرت ابوبکر
خدمات شايسته صديق اکبررضی الله عنه لله بلاءُ ابی بکرٍ فَلَقَد قَوُم الاود و داوی العمد واَقَامُ السُنَّه وخلَّفُ البدعه ( نهج البلاغه ج 2)«پاداش نيک ابوبکررضی الله عنه نزد خدا است، زيرا او کجی ها را راست کرد، بيماران را مداوا نمود،سنت را بر پاداشت و بدعت را نابود ساخت»اظهار عقيدت حضرت جعفر صادق رضی الله عنه نسبت به خليفه او رضی الله عنه سئِلَ الامام ابو جعفر(ع) من حليه السيف هل يجوز؟ فقال نعم قد حلَّی ابوبکررضی الله عنه سيفهُ بالفضهِ. فقال الراوی أَ تقول هکذا؟! فوثب الامام عن مکانه فقال نعم الصديق ،نعم الصديق، نعم الصديق فمن لم يقل له الصديـق فلا صـدق الله قوله فی الدنيـا ولآخرهٍ .«از حضرت ابو جعفررضی الله عنه سئوال شد آيا تزيين شمشير جايز است يا خير؟ فرمودنـد: بلـه به دليل اينکه ابوبکر صديـق رضی الله عنه شمشيرش را با نقـره تزيين کرده است. راوی گفت: آيـا شما هم او را صديق می خوانيد؟! بله من هم وی را صدیق می خوانم. بله من هم وی را صديق می خوانم.بله من هم اورا صديق می خوانم.کسی که وی راصديق نگويد حق تعالی گفتة اورا نه دردنِيا ونه درآخرت تصديق نکند.»

نحن جندالله (شهدای شنبه زهی)


با سلام
در مورد شهادت شهيد نظير احمد شنبه زهي كه در تاریخ 25/12/85 توسط جلّادان رژیم منحوس آخوندی به شهادت رسید می خواهم بگویم .نظير احمد شنبه زهي پسر دايي فرمانده بزرگ جنبش مقاومت مردمی ایران شهید ياسر شنبه زهي بود که در خیابان خیام 6 زندگی می کرد وبا ماشین پیکان کهنه ای که داشت مسافرکشی می کرد وخرج زن وبچّه هایش را در می آورد ودر محله ای که زندگی می کرد آنقدر از نظر اخلاق معروف بود که از شهادتش همسایه ها بیش تر از خانواده اش ناراحت شدند . شب آخر زندگی اش به مادر ش پیغام فرستاده بود که به ملاقاتش بیاید ولی مادرش تاب وتوان دیدن فرزند مظلوم وبی گناهش را نداشت و به ملاقات او نرفت .گفته بود که این فرعون های زمان مرا به جرم عضويت در جندالله اعدام می نمايند امّا من از خداي خودم مي خواهم كه مرا در عضویت در لشکر خودش قبول بگرداند چون هر كسي لايق سرباز خدا بودن را ندارد. و شهيد نظير احمد شنبه زهي صحنه ی جان دادن شهيد درمحمد شنبه زهي را توسط جلادان اطلاعات ديده بود كه چگونه با صندلي به فرق سرش مي كوبند و مثل قهرمانان كشتي كج برسر و سينه وصورت او ضربه مي زنند . شهيد نظیر احمد شنبه زهی با وجود متحمّل شدن این همه شکنجه هيچ اعترافي در پرونده خود نداشت و مادرش حتي با شاهرودي ملاقات نموده بود و قول آزادي اورا از تهران داده بودند .كه بعد از عمليات ثارالله وانفجار اتوبوس توسط پسر عمه ی شهيد نظير احمد به نام فرمانده ياسر از او انتقام گرفته واعدامش كردنديا د شهداي قوم شنبه زهی گرامي باد . سال 85 سالي برای قوم شنبه زهی سالی درخشان بود چون سه نفر از این قوم به خاطر آزادی قوم ومذهبشان به شهادت رسیدند1 - نصرالله شنبه زهي ( عبدالناصر كرد)2 -در محمد شنبه زهي (سعيد گل جاندوست)3- نظیر احمد شنبه زهی ( نظیر احمد سرریز)در زمان اسارتش آخوند های زیادی مبالغ هنگفتی از پدر شهید می گرفتند که ما فرزند شما را آزاد می کنیم .حکومت فرعونی ایران بعد از شهادتش ماشین شهید که تنها منبع درآمد خانواده ی مظلوم و فرزندان یتیم او بود را از آنان گرفته تا خانواده او در بدترین وضع به زندگی خود ادامه دهند .امروزه جوانان بلوچ به بهانه های واهی زابلی های پست فطرت وگزارشات دروغینی که برای فرعون های خود می فرستند تحت شکنجه ومظلومیت شدیدی قرار دارند . پس بر تمام مسلمانان لازم است که به داد مظلومان بلوچ بشتابند ودر مقابل این دیو صفتان بپا خیزند وانتقام این شهدای مظلوم بلوچستان را از زابلی ها بگیرند
شهدایی از قوم شنبه زهی
1.شهید فرمانده یاسر(حسین شنبه زهی)
2.شهید سعد برادر شهیدفرمانده یاسر(عبدالجلیل شنبه زهی)
3.شهید نظیراحمد پسر دایی شهید فرمانده یاسر
4.شهید ذکریا برادر شهید نظیر احمد
5.شهید درمحمدشنبه زهی
6.شهید نصرالله شنبه زهی
الله به من وتمام دوستان وبالخصوص مجاهدین راه حق که بخاطر اعلا کلمه الله قتال می کنند شهادت فی السبیله الله نصیب بفرماید

قسم به ذات الله چنان شما در در هم شکنیم که اثری از شما در بلوچستان باقی نماند

و چگونه یقین شما ضیعف میشود و از عظمتان کم میشود در حالی که میبینید که دشمن دیار و سرزمین تان را برای خودش مباح کرده است و به ناموس ها هتک حرمت کرده است و مردم را پست و بی ابرو کرده است.
ایا فریاد های خواهرانتان را نشنیدید که از درون زندانهای قهر و کینه ی صفوی فریاد میزنند؟.آیا نمیدانید که چه بر سر خواهرانتان امده است؟.ایا فریاد مادرانتان که رافضی خبیث او را هتک حرمت کرده بود را نشنیده اید؟!!!
گوشتشان را با اتش بریان کنید و رگهایشان را با بمب ها قطع کنید و قلب کثیفشان را با قناص ه به پایین بندازید..
و در اخر خطاب به زابلی های خبیث همان چیزی را میگویم که رهبر عزیزمان فرمودند:
قسم به ذات الله چنان شما در در هم شکنیم که اثری از شما در بلوچستان باقی نماند.
ان شاء الله
پس چون با كسانى كه كفر ورزيده‏اند برخورد كنيد گردنها[يشان] را بزنيد
محمد(4)
و با آنان بجنگيد تا فتنه‏اى بر جاى نماند و دين يكسره از آن خدا گردد
الانفال(39)
والسلام علی من التبع الهدی
ابومصعب سلفی
عاشق صحابه